keskiviikko 25. heinäkuuta 2018

Onko varaosaliikkeen ynseälle palvelulle vaihtoehtoja?

Tämä oli varmasti teille muille jo ihan tuttu juttu, mutta minä kohtasin uuden asian. Siis minullahan ei ole kauan ollut autoa, ehkä senkin takia tämä on jäänyt vähän pimentoon. Eli myös autonosia saa tilattua netin kautta, helpostikin. Minä olen pitänyt niiden ostamista aina todella hankalana asiana. Se tunne, kun kävelet naisena varaosaliikkeeseen. Tiedättekö? Jokainen miespuolinen myyjä katselee ympärilleen, ja miettii, haluaako kukaan kollega tulla palvelemaan tätä henkilöä. Yleensä ei, ainakaan heti. Sitten henkilökunnan nuorin myy kalleimman mahdollisen asian joka tarpeeseen sopii, etkä osaa kyseenalaistaa kun et tiedä aiheesta mitään. Kotona odottaa saarna, että miten sinä nyt näin teit. Varaosat online pelasti minut tältä kohtalolta. Olipas helppoa, valitsin vain helpoista valikoista sopivat tuotteet ja sain eteeni vaihtoehdot. Pystyin rauhassa ajattelemaan mitä kannattaa tehdä, jos haluan aiempaa paremman ostokokemuksen. Klik, klik vain ja olin valmis. Paketti saapuu aikanaan, mutta sen saanee noutaa joku muu kuin minä. Ehkä se on korvausta menneistä aiheettomista saarnoista. Pitäähän sitä jotain sanktiota tulla.... Vain kohtuudella totta kai. Eihän tässä sentään tyranneja olla. Onko sinulla omia kokemuksia varaosien ostamisesta naisena?
Vanhoja autojen varaosia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti